System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - iPhone/iPad Message

במידה והנכם גולשים במכשיר מבוסס אנדרואיד. אנא גלשו באתר האינטרנט, הקליקו כאן.

You have reached the website

השירות שלנו


תודה שבחרתם לרכוש מכונה של ®NESCAFÉ® Dolce Gusto.
אנו בנסקפה דולצ'ה גוסטו מאמינים שכדי שתוכלו ליצור חוויית קפה אחרת,           אנחנו צריכים לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

הזמנת קפסולות

קפסולות הקפה שלנו זמינות עבורכם באתר האינטרנט שלנו וכן במגוון נקודות מכירה בפריסה ארצית.
להזמנת קפסולות עם שליח עד הבית לחצו כאן
למציאת נקודת המכירה הקרובה לביתך לחצו כאן

צרו עמנו קשר

בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות אלינו באחד מהאמצעים הבאים:
  • השארת הודעה באתר האינטרנט
  • כתיבת הודעה למייל  Dolce.Gusto@il.nestle.com
ואנו מתחייבים לענות לכם תוך 1 יום עסקים (לא כולל ימי שישי וערבי חג).

ניתן גם ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הצרכנים שלנו בטלפון 1-700-50-20-54 בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל 17:00.
נציגי השירות שלנו ישמחו לענות על שאלותיכם בנוגע לשימוש ותפעול נכון של המכונה והקפסולות שבידיכם כך שתמשיכו ליהנות מהם לאורך זמן.

שירות שליחויות

אנו בנקספה דולצ'ה גוסטו נדאג שההזמנה תגיע לכתובת שבחרתם תוך 2 ימי עסקים*, בין השעות 8:00 ל 17:00.
השליח יצור עמכם קשר כשיגיע לכתובת וימסור לכם את החבילה.
*בכפוף לאזורי השליחות. לרשימת יישובים להפצה מעל 2 ימי עסקים

אחריות

חברת ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ מספקת אחריות למכונות.
האחריות למכונות הינה בהתאם לתנאי תעודת האחריות ולתקופה של שנה אחת שתחילתה מיום רכישת המוצר.

הצטרפו אלינו וקבלו עדכונים על מוצרים חדשים והטבות שונות. לחצו כאן


אמנת שירות