You have reached the website


שאלות נפוצות


מתחילים

האם אתר האינטרנט שלכם מאובטח?

אתר האינטרנט של ®NESCAFÉ® Dolce Guato מאובטח במלואו והוא עומד באמצעי האבטחה המתקדמים ביותר בנוגע למסחר אלקטרוני.

האם ניתן להזמין מוצרים טלפונית?

ניתן להזמין מוצרים דרך אתר האינטרנט ובנקודות מכירה בסניפי סופר פארם, שופרסל, חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן, יוחנננוף, ויקטורי, טיב טעם ועוד.

  >> לרשימת נקודות המכירה המלאה.

האם ניתן לקבל את המוצרים דרך הדואר?

ניתן לקבל מוצרים רק באמצעות שליחות עד הבית.

האם ניתן לבצע קניות בחנות האונליין גם אם אין לי מכונה או שלא רשמתי את המכונה שלי?

כן, כמובן. מטעמי אבטחת מידע, יש צורך בהרשמה לאתר לפני ביצוע רכישה.

>> לחצו כאן להרשמה מהירה.

היכן ניתן לקנות קפסולות?

הקפסולות שלנו נמכרות ברשתות שיווק ופארם נבחרות: סופר-פארם, שופרסל, רמי לוי, חצי חינם, יינות ביתן, יוחננוף, ויקטורי, טיב טעם ורשתות פרטיות נוספות. כמו כן, ניתן לרכוש את הקפסולות ישירות מחנות האונליין שלנו.

>> להזמנה לחצו כאן.

רישום לאתר

קניתי מכונת קפה חדשה של ®NESCAFÉ® Dolce Gusto, כיצד ניתן להירשם לאתר?

ניתן לבצע הרשמה לאתר באמצעות לחיצה על "החשבון שלי"  בראש הדף. יש למלא את הפרטים ולעקוב אחר ההוראות. בסיום התהליך תישלח אליך הודעת דוא"ל לאישור תהליך ההרשמה. 

נרשמתי לאתר ®NESCAFÉ® Dolce Gusto, איך נכנסים לחשבון שלי?

ניתן להיכנס לחשבונך באמצעות לחיצה על "החשבון שלי" בראש הדף  והזנת כתובת הדוא"ל שלך והסיסמה שבחרת. 

שכחתי את פרטי ההתחברות שלי. מה עושים?

על מנת לאפס את סיסמתך, יש להקליק על "החשבון שלי" בראש הדף ולבחור ב"שכחתי סיסמה".  

כיצד ניתן לשנות את פרטי החשבון שלי?

על מנת לשנות את הפרטים שלך, עליך ראשית להתחבר לחשבון שלך באמצעות הקלקה על "החשבון שלי" בראש הדף. באזור זה ניתן לעדכן כתובת לחיוב וכתובת למשלוח, לצפות בהיסטוריית הזמנות או ברשימת פריטים מועדפים, להתעדכן בחוות דעת ועוד. 

כיצד ניתן לבטל את הרישום שלי לאתר ®NESCAFÉ® Dolce Gusto?

על מנת להסיר את הרישום שלכם באתר ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו או להתקשר לטלפון 1-700-50-20-54.

אודות הקפסולות

איזו כשרות יש לקפסולות נסקפה דולצ'ה גוסטו?

  • בריסטה – כשר פרווה, כשר לפסח ולכל ימות השנה בהשגחת הרבנות מדריד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • אספרסו אינטנסו - כשר פרווה, כשר לפסח ולכל ימות השנה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • גרנדה אינטנסו - כשר פרווה, כשר לפסח ולכל ימות השנה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • קפוצ'ינו – כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • קפוצ'ינו ללא תוספת סוכר - כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • אייס קפוצ'ינו – כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • שוקוצ'ינו – כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • קפה או לה – כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת הרבנות מדריד ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

כמה קפסולות צריך עבור ספל אחד?

המשקאות שלנו זקוקים לקפסולה אחת או שתיים, בהתאם להוראות ההכנה שעל גבי האריזה.
המשקאות בריסטה, אספרסו אינטנסו, גרנדה אינטנסו וקפה או לה, מצריכים שימוש בקפסולה אחת להכנת משקה אחד.
המשקאות קפוצ'ינו, אייס קפוצ'ינו, קפוצ'ינו ללא תוספת סוכר ושוקוצ'ינו, מצריכים שימוש בשתי קפסולות להכנת משקה אחד.

כיצד יודעים באיזו קפסולה להשתמש עבור כל אחד מסוגי המשקאות?

החלק העליון של כל קפסולה מציין את סוג המשקה, אולם עדיין יש להביט בצבע של בסיס הקפסולה על מנת לוודא את סוג המשקה.
- לקפסולות חלב יש בסיס בצבע לבן
- לקפסולות קפה יש בסיס בצבע שחור או חום כהה
- לקפסולות שוקו יש בסיס בצבע חום בהיר
הקליקו כאן בכדי לראות הדגמות מקוונות על אופן ההכנה של משקאות מסוגים שונים.

האם בעתיד תייצרו סוגים נוספים של קפסולות?

אנו עובדים במרץ על הוספת סוגי משקאות חדשים למגוון המשקאות שלנו. מומלץ להירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכונים על משקאות חדשים והטבות שונות.
ניתן להירשם באמצעות הקלקה על "החשבון שלי" בחלק העליון השמאלי של כל עמוד.

ההזמנה שלי

איך מבצעים הזמנה?

מומלץ להירשם לאתר לפני ביצוע ההזמנה. בחרו את המוצרים המבוקשים מקטגוריית מכונות קפה או מקטגוריית קפסולות באמצעות לחיצה על כפתור "הוסיפו לסל". בסיום, לחצו על "עברו לסל הקניות" ועקבו אחר ההוראות. לשינוי כמות הפריטים בהזמנה או להסרת פריטים לחצו על "עדכנו סל".

כיצד ניתן לממש קוד הטבה?

קיבלתם קוד הטבה? כדי לממשו, יש לבצע רישום לאתר. בסיום ההרשמה, יש להזין את הקוד בעמוד פתיחת החשבון ולהוסיפו לסל הקניות. ההטבה תרד מסך התשלום בסיום הרכישה. 

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי מלבד דיינרס, או באמצעות חשבון Paypal . 

כיצד ניתן לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר שסיימתי לבצע הזמנה?

על מנת לשנות את כתובת המשלוח יש ליצור קשר עם שירות הצרכנים שלנו בטלפון 1-700-50-20-54.

כיצד אני יכול/ה לדעת היכן ההזמנה שלי?

הזמנתך תסופק תוך 2-5 ימי עסקים. ביום הגעת המשלוח תקבל/י מסרון (SMS) מחברת השליחויות עם טווח השעות של מועד המשלוח. לשאלות ניתן לפנות אלינו בטלפון 1-700-50-20-54 .  

כיצד מבטלים / מחזירים הזמנה?

אם המשלוח טרם הגיע, ניתן לבטל את ההזמנה טלפונית באמצעות פניה למוקד שירות הצרכנים בטלפון 1-700-50-20-54.  אם המשלוח כבר הגיע, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצרים ובתנאי שהאריזה לא נפתחה. לביטול הזמנה ניתן לפנות אלנו באמצעות הדוא"ל  או באמצעות פניה למוקד שירות הצרכנים בטלפון 1-700-50-20-54. לא ניתן לקבל החזר על דמי המשלוח, אם שולמו. 

איך כותבים חוות דעת?

ניתן לכתוב חוות דעת אודות משקאות או מכונות שרכשת באמצעות לחיצה על כפתור "חוות דעת" בעמוד המוצר. חוות הדעת שלך תעלה לאתר בתוך 14 יום. 

פתרון בעיות באתר

נתקלתי בבעיות בצפייה באתר

לצפייה מיטבית באתר יש לאפשר פעילות של cookies בדפדפן האינטרנט שלכם באמצעות לחיצה על "כלים", בחירת "אפשרויות אינטרנט" ועדכון הגדרת האבטחה כך שיתמכו בהוספת  Cookies. 

לא קיבלתי את דוא"ל האימות להשלמת הרישום.

הודעת האימות עשויה להגיע בטווח זמן של שעה.
אם היא איננה מגיעה, מומלץ לבדוק את תיקיית דואר הזבל שלכם, יכול להיות שההודעה הגיעה לשם. אם אינך מצליח/ה למצוא את ההודעה ניתן לפנות אל מוקד שירות הצרכנים שלנו באמצעות הדוא"ל  או בטלפון 1-700-50-20-54.

קיבלתי הודעת אימות בדוא"ל ולא הצלחתי להיכנס אל הקישור.

אם הלינק בהודעה אינו פעיל, ניתן להעתיק ולהדביק את כתובת הלינק לחלון הכתובת של הדפדפן. אם עברו יותר מ-60 יום מתאריך הרישום לאתר, יתכן שהקישור אינו תקף ויש לבצע רישום מחדש לאתר. 

האתר לא עולה. מה עושים?

מעת לעת, מתבצעות באתר עבודות תחזוקה אשר משפיעות על ביצועי האתר. 
אם הנך נתקל/ת בבעיות מתמשכות, ניתן לפנות אל מוקד שירות הצרכנים שלנו באמצעות הדוא"ל  או בטלפון 1-700-50-20-54

אודות המכונה שלי

כיצד המכונה פועלת?

מכונת ®NESCAFÉ® Dolce Gusto שואבת מים ומזרימה אותם לתוך הקפסולות שבתוכה בלחץ שאיבה אופטימלי של עד 15 בר, הלחץ הגבוה ועיצוב הקפסולה מספקים חוויה ביתית הדומה לזו של בית קפה ושומרת על טריות הקפה. לצפייה בסרטוני הדגמה.

האם ניתן להזמין מכם חלקי חילוף למכונה שלי?

להזמנת חלקי חילוף למכונת הקפה ניתן לפנות אל מוקד שירות הצרכנים שלנו באמצעות הדוא"ל  או בטלפון 1-700-50-20-54. 

יש לי תקלה במכונה. מה לעשות?

בכל מקרה של תקלה ניתן לפנות אל מוקד שירות הצרכנים שלנו באמצעות הדוא"ל  או בטלפון 1-700-50-20-54.